هسته فناور راوی از هسته های فناور مرکز رشد علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد نمایشگاه مد و پوشاک ايرانی - اسلامی برگزار می نماید.

008

هسته فناور مد و پوشاك راوی در تير ماه سال 1396 با  ايده محوری “طراحی و توليد پوشاك با نگاه به دغدغه های فرهنگی و نياز روز جامعه” در مركز رشد علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد پذيرش و پس از آن موفق به اخذ تاييديه اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به عنوان موسسه هنری تك منظوره مد و پوشاك با هويت ايرانی-اسلامی در پنج شاخه ذيل گرديد:

  • طراحی پارچه و لباس، دوخت و متدهای طراحی ديجيتال و تامين ملزومات لباس
  • برگزاری نمايشگاه مد و لباس، ايجاد نمايشگاه دائمی، موزه گالری مد و لباس
  • مشاوره و ارائه خدمات هنری مد و لباس و برگزاری كارگاه های آموزشی جنبی
  • برپايی جشنواره موضوعی و مناسبتی مد و لباس
  • معرفی فعاليت های مد و لباس، طراحی، تدوين و توليد ژورنال و راه اندازی استوديو مد و لباس و توليد تصاوير مربوط

 

هسته فناور راوی با تشكيل تيم تخصصی اولين نمايشگاه خود را در اسفندماه 1396 برگزار و با رونمايی از طرح های جديد خود، سعی نمود تا برند راوی را به عنوان برندی فعال در زمينه طراحی مفهومی و تخصصی پوشاك با هويت ايرانی -اسلامی معرفی نمايد كه اين مهم با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه گرديد.

با وجود ظرفيت های عظيم فرهنگی در تاريخ كشور ايران و همچنين تفاوت های فرهنگی با كشورهای فعال در زمينه مد و پوشاك برند راوی در چشم انداز كاری خود در نظر دارد به عنوان برندی فاخر در زمينه پوشاك با هويت ايرانی-اسلامی علاوه بر بازار داخلی به بازار خارجی نيز ورود نمايد. در همين راستا هسته فناور مذكور در نظر دارد دومين نمايشگاه مد و پوشاك خود را به مدت يك هفته از تاريخ 13 الی 19 شهريور ماه برگزار نمايد .

بدين منظور دعوت می گردد با حضور در اين نمايشگاه، ما را از نظرات و تجربيات ارزشمند خود بهره مند سازيد. قطعا حضور شما سروران ارجمند باعث دلگرمی ما در ادامه اين راه خواهد بود.

 

آيين گشايش نمايشگاه : دوشنبه 12 شهريور ماه ساعت 18

محل نمايشگاه : هاشميه 9 - پلاك13 - گالری فرشته

ساعات بازديد : از ساعات 9 الی 13 و 16 الی 20