باهدف پرورش ایده‌های برتر در حوزه‌ آب؛ 

رویداد کارآفرینی فراگیر اوتر در حوزه آب برگزار می‌شود

thum-1cb20df002c9f60744f-000000 112631   در پی برگزاری رویداد کارآفرینی اوتر که باهدف یادگیری فرآیند کارآفرینی در زمینه آب و خشکسالی، شبکه ‎سازی و کمک به محیط‌زیست برگزار می‌شود، برترین‌های این رویداد توسط ستاد توسعه فناوری آب، خشکسالی، فرسایش و محیط‌زیست معاونت علمی حمایت می‌شوند. 

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ "در پی برگزاری رویداد اوتر" که توسط گروه ایده‎ ناجی با همکاری کمیسیون ملی سازمان یونسکو ایران، پژوهشکده فناوری اطلاعات دانشگاه تربیت مدرس، وزارت صنعت معدن و تجارت و با حمایت آژانس بین‌المللی تبلیغات لبخند برگزار می‌شود، برترین‌های این رویداد،  توسط ستاد توسعه فناوری آب، خشکسالی، فرسایش و محیط‌زیست معاونت علمی حمایت می‌شوند.
این رویداد میزبان کارشناسان و اساتید حوزه‌ی آب باهدف یادگیری فرآیند کارآفرینی در این زمینه، شبکه‎سازی و کمک به محیط‌زیست خواهد بود و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و دولتی نیز در اختتامیه‌ی رویداد حضور خواهند داشت.
نخستین استارت آپ ویکند فراگیر حوزه آب، «استارت آپ ویکند اوتر» باهدف «پرورش ایده‌هایی که در حوزه‌ی آب دارای خلاقیت و نوآوری هستند»، 23 الی 25 آبان ماه سال جاری در دانشگاه تربیت مدرس در تهران برگزار می‌شود.