فراخوانی برای همکاری فناورانه در حوزه نانو الیاف

thum-048ec581833c840470e-56 112895 به‌منظور افزایش همکاری‌های فناورانه در مسیر توسعه‌ی کاربردها و محصولات مبتنی بر نیاز صنعت در حوزه‌ی الیاف، مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی (ICAN) با همکاری ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی، فراخوان ارائه کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی (ICAN) با همکاری ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی، با هدف توسعه‌ی همکاری‌های فناورانه به‌منظور توسعه‌ی کاربردها و محصولات مبتنی بر نیاز صنعت در حوزه‌ی الیاف در قالب پروژه‌ی فرصت صنعتی یا پایان‌نامه‌ی صنعتی از محققین و متخصصین این حوزه دعوت به همکاری می‌کند.
ICAN  به منظور  تسهیل فرآیند همکاری‌های فناورانه برای طرح‌های منتخب از بین طرح‌های ارسالی، حمایت‌ها و تسهیلاتی در نظر گرفته است که می‌توان به مواردی چون بهره‌برداری از تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی تولید نانوالیاف؛ دریافت مشاوره‌ی فنی و کسب و کاری؛ تأمین هزینه‌های مواد اولیه، مشخصه‌یابی و اثبات کارایی اشاره کرد. 
محورهای این فراخوان همکاری شامل تولید لباس ضد آب تنفس‌پذیر بر پایه‌ی نانوالیاف؛ تولید سوپر جاذب مایعات بر پایه‌ی نانوالیاف است. علاقمندان به شرکت در این فراخوان می‌توانند تا ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۷ طرح‌های پیشنهادی خود را از طریق سایت ICAN ارسال کنند.
به‌منظور افزایش همکاری‌های فناورانه در مسیر توسعه‌ی کاربردها و محصولات مبتنی بر نیاز صنعت در حوزه‌ی الیاف، مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی (ICAN) با همکاری ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی، فراخوان ارائه کرده است.