با حمایت مرکز فن بازار ملی معاونت علمی برگزار می‌شود؛

هم‌آوردی نو در حوزه تخصصی صنعت پلاستیک و پلیمر

thum-ae2f75cfee9f7c932e2-658333 114864 نخستین دوره از رویداد «هم آوردی نو» در حوزه تخصصی صنعت پلاستیک و پلیمر با حمایت مرکز فن بازار ملی معاونت علمی، ۲۹ آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز فن بازار ملی معاونت علمی با همکاری با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان تهران درصدد است سلسله رویدادهایی با نام «هم آوردی نو» را تحت برنامه جامع نوآفرین با هدف جذب سرمایه و توسعه بازار شرکت‌های دانشی برگزار کند.

 در رویدادهای «هم آوردی نو» که هر بار در یک حوزه تخصصی برگزار می‌شود شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان توانمند در آن حوزه تخصصی، فراخوان و پس از چند مرحله ارزیابی شرکت‌های منتخب در روز رویداد توانمندی خود را به سرمایه‌گذاران و صنعتگران ارائه کرده و زمینه برای برگزاری جلسات منجر به مشارکت سرمایه‌گذاری و توسعه بازار فراهم می‌شود. 
شاخص‌های ارزیابی شرکت‌ها شاخص‌هایی همچون توانمندی تولید، توانمندی رقابتی، نیاز و حجم بازار و شاخص‌هایی ازاین‌دست است و داشتن تولید و سابقه فروش توسط شرکت دانشی پیش‌نیاز حداقلی حضور در این رویداد است.
 در این راستا نخستین دوره از رویداد «هم آوردی نو» در حوزه تخصصی صنعت پلاستیک و پلیمر با حمایت مرکز فن بازار ملی معاونت علمی، ۲۹ آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی techmart.tccim.ir مراجعه کنند.