سومین دوره ثبت‌نام متقاضیان استفاده از خدمات بیمه تکمیلی آغاز شد

thum-2f26e84dd7e3c205b53-بیمه-تکمیلی 110958 در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان، فناور و اعضای شبکه نوآوری تهران، سومین دوره ثبت نام از متقاضیان استفاده از خدمات بیمه تکمیلی با همکاری پارک فناوری پردیس در بازه زمانی 12 لغایت 28 شهریور انجام خواهد شد.

برای استفاده از خدمات بیمه تکمیلی، کاربر می‌بایست:

  • از طریق کلیک بر روی لینک ثبت نام در صفحه اصلی سایت شبکه نوآوری تهران یا مراجعه به آدرس bimeh.tinet.ir وارد سامانه ثبت نام بیمه شود.
  • درصورتی که شرکت عضو شبکه نوآوری تهران نشده است، می تواند از طریق گزینه عضویت مراحل ثبت نام را طی نماید.
  • پس از ورود به سامانه و انتخاب گزینه ثبت درخواست جدید از منوی بیمه تکمیلی، توضیحات مربوط به ثبت نام نمایش داده می شود، که کاربر می‌بایست قبل از شروع ثبت نام نیازمندی‌های لازم برای ثبت نام را تهیه نماید، این نیازمندی ها شامل موارد زیر می‌باشد: 
    • دانلود و تکمیل نمونه نامه درخواست استفاده از خدمات بیمه تکمیلی در سربرگ شرکت
    • لیست بیمه شرکت که نام بیمه شدگان اصلی باید در آن ثبت شده باشد.
    • دراختیار داشتن اطلاعات کارکنان و خانواده های آنان که متقاضی استفاده از خدمات می باشند، شامل موارد زیر به همراه شماره شبای بیمه شده های اصلی:

 

 

  • برای فرزندان مونث بالای 18 سال به شرط عدم اشتغال به کار و ازدواج، تصویر صفحات اول و دوم شناسنامه فرزند باید در مراحل ثبت نام بارگذاری گردد.فرزندان ذکور تحت تکفل تا 22 سال، به شرط عدم اشتغال به کار و ازدواج، می توانند ثبت نام شوند. (در مورد دانشجویان با ارایه گواهی اشتغال به تحصیل حداکثر تا سن 25 سال تمام و درمورد دانشجویان مقطع دکترا حداکثر تا سن 26 سال تمام تحت پوشش می باشند و نیاز است در مراحل ثبت نام گواهی اشتغال به تحصیل بارگذاری گردد).
  • شرکت می تواند کلیه کارکنان بازنشسته تمام وقت خود را صرفا در ابتدای قرارداد به همراه کلیه افراد خانواده تحت تکفل (همسر و فرزندان) بیمه نماید و نیاز است در زمان ثبت نام تصویر قرارداد کاری تمام وقت یکساله به همراه تصویر صفحه اول دفترچه بیمه گر پایه بارگذاری گردد.
  • پس از مطالعه موارد فوق، بر روی ادامه کلیک نمایید در این مرحله قوانین بیمه برای ثبت نام نمایش داده می شود، پس از مطالعه قوانین و در صورت قبول شرایط بر روی تایید و ادامه کلیک نمایید.

 

**کلیه کاربران محترم متقاضی استفاده از خدمات بیمه تکمیلی توجه داشته باشند که مسئوولیت عدم رعایت ضوابط و ثبت افرادی که واجد شرایط نمی باشند، بر عهده فرد بوده و ضمن حذف این افراد از لیست هزینه‌های پرداختی برای ثبت نام، عودت داده نمی شود.

  • پس از تایید قوانین، از قسمت نوع تفاهم نامه گزینه زیرمجموعه و سپس شرکت های فناور و دانش بنیان عضو شبکه نوآوری تهران را انتخاب و بر روی دکمه ثبت کلیک کنید.
  • در این قسمت اطلاعات موردنیاز از شرکت را وارد نموده و بر روی ادامه کلیک کنید.
  • در مرحله بعد نیاز است اطلاعات رابط شرکت برای تعامل با بیمه شامل کدملی، نام، نام خانوادگی، جنسیت، شماره همراه، تاریخ تولد و پست الکترونیک وارد شده و بر روی ادامه کلیک شود.
  • در این مرحله عنوان قرارداد جدید نمایش داده می شود، که نیاز است بر روی آیکن انتخاب طرح در قسمت عملیات کلیک نمایید.
  • در مرحله بعد سه طرح با سطح تعهدات متفاوت نمایش داده می شود، که لازم است شرکت یک طرح را انتخاب نماید.
  • در این مرحله می بایست، مدارک موردنیاز شامل درخواست استفاده از خدمات بیمه تکمیلی و لیست بیمه شرکت آپلود گردد.

 

پس از بارگذاری موارد فوق و فعال شدن گزینه ثبت و ادامه، بر روی آن کلیک نمایید.

 

ورود اطلاعات: در این مرحله کاربر باید اطلاعات متقاضیان استفاده از خدمات بیمه تکمیلی را به همراه اعضای خانواده یشان وارد نماید.

    • برای ورود اطلاعات نفرات اصلی (یا همان کارمندان شرکت) بر روی گزینه متقاضی جدید در بالای صفحه کلیک نموده و کدملی فرد را وارد نمایید.
    • در صورت صحت اطلاعات وارد شده، مشخصات متقاضی نمایش داده می شود، اطلاعات تکمیلی موردنیاز را تکمیل نموده و بر روی گزینه ثبت کلیک نمایید. در صورت نبود ارتباط با سامانه ثبت احوال نیاز است اطلاعات فرد بصورت دقیق و منطبق با اطلاعات شناسنامه و کارت ملی وارد شود.
    • پس از ورود اطلاعات هر فرد و در انتهای ردیف متعلق به فرد در جدول اسامی، با کلیک بر روی دکمه عملیات و انتخاب گزینه فهرست تحت تکفل اطلاعات مربوط به اعضای خانواده هر فرد را وارد نمایید.

 

**در صورت ثبت اطلاعات خاص که نیازمند ارایه مدارک است (مانند ثبت اطلاعات دختر با سن بیشتر از 18 سال)، سامانه پیام لازم برای بارگذاری مدارک را ارسال می کند، که نیاز است سند درخواستی اسکن و بارگذاری گردد.

 

پس از ورود اطلاعات و تایید راهبر شبکه گزینه پرداخت فعال شده و کاربران می توانند از تاریخ 20 شهریور برای پرداخت به سامانه مراجعه نمایند.